近況 Recent situation
Added 2021-11-17 12:22:38 +0000 UTCこんばんは、同志の諸君。投稿主です。_(:3」∠)_💨
モチベーションの充電期と、本業で力尽きがちなのとで 滞り気味で申し訳ない。
ということで、(?)久々に過去絵のピックアップでもしてみようかと思っているよ。
どれにするかは、考え中!
何かしらのラフ画か、何かしら(笑)と一緒に、週末に更新しようかな、と思っているのです。
何かしら、お楽しみに!(笑)
Good evening, comrades. I am the poster. _ (: 3 ”∠) _ 💨
I'm sorry for the delay because of the charging period of motivation and the tendency to run out of power in my main business.
So, (?) I'm thinking of picking up past paintings for the first time in a while.
I'm thinking about which one to use!
I'm thinking of updating it on the weekend with some kind of rough drawing or something (laughs).
Please look forward to it! (smile)