XXX4Fans
Tabrony23 from patreon

Tabrony23

patreon


Tabrony23 posts

Rarity - Lisa #2 :D

Tabrony23 post Rarity - Lisa #2 :D from patreon

(Español) Hola!!, pronto terminaré este dibujo. :D

(English) Hi!!, soon I will finish this drawing. :D

View Post

Cococabra-shy :3

Tabrony23 post Cococabra-shy :3 from patreon

(Español) Hola!!, pronto terminaré este dibujo. :D

(English) Hi!!, soon I will finish this drawing. :D

View Post

Rarity - Rosaria

Tabrony23 post Rarity - Rosaria from patreon

(Español) Hola!!, pronto terminaré este dibujo. :D

(English) Hi!!, soon I will finish this drawing. :D

View Post

Hi!! :3

Tabrony23 post Hi!! :3 from patreon

(English) Working on this beauty and some commissions. :D

(Español)  Trabajando en esta belleza y en algunas comisiones. :D

View Post

Hi!! :D

(English) Hello everyone, here to inform you that I am already on vacation, I will be working on some pending drawings that I have. :D

I will do my best to open commissions, in case I don't I will just draw whatever comes to my mind. :D

(Español) Hola a todos, aquí para informarles que ya estoy de vacaciones, es...

View Post

Adagio #2 ;)

Tabrony23 post Adagio #2 ;)  from patreon

(Español) Hola a todos.

Aquí les dejo una muestra de los 2 últimos dibujos que haré para este pack.

La escuela no me ha permitido avanzar mucho, me han dejado trabajos, proyectos y exámenes.  Esta semana tengo exámenes, así que haré todo lo posible para trabajar y terminar este paquete de una vez la p...

View Post

Adagio ;)

Tabrony23 post Adagio ;) from patreon

(English) Hello everyone, I have been absent here. Those who did not read my last post on DeviantArt, I advised that I would be returning to online classes soon, which means you would have less time to draw. I just came to show a little preview of what I promised earlier this month, this is what I have been working on during ...

View Post

Small notice.

(Español) Hola, Tengo buenas y malas noticias.

La buena noticia es que se dará inicio a la votación. 

La mala noticia, el archivo .sai de Trixie, por razones que desconozco, ya no se abre, por lo que ella no estará disponible para la votación, no puedo trabajar e...

View Post

Merry Christmas!!! :D

Feliz Navidad a Todos!!! :D :3 

(Español) Para esta ocasión no hice un dibujo para celebrar la Navidad, como habrán visto en mis últimas publicaciones, saben que he estado trabajando más en el proyecto especial que tengo para todos ustedes.

(English) For this occasion I did not make a drawing to celebrat...

View Post

Coming Soon...

Tabrony23 post Coming Soon... from patreon

(Español) Hola de nuevo, solo vine a mostrar un pequeño adelanto, muy pronto comenzará la dinámica. :D 

(English) Hello again, I just came to show a small preview, very soon the dynamics will begin. :D

View Post

Special!!!

Tabrony23 post Special!!! from patreon

(Español) Hola a todos, he estado ausente estas últimas semanas, principalmente por motivo de la universidad.  Solo vengo a informar lo siguiente:

Estoy trabajando en algo especial como una celebración por llegar a 300 seguidores (Derpibooru), 400 seguidores (DeviantArt) y 500 me gusta (Facebook) en mis paginas....

View Post

Small advance.

Tabrony23 post Small advance. from patreon

Coming soon, new pack.

Próximamente, nuevo pack.

:D

View Post

Hola!!!

Pronto habrá contenido exclusivo para ustedes. Gracias por su apoyo. :D :D 

Soon there will be exclusive content for you. Thanks for your support. :D :D 

View Post

Hi!!! :D

Hello, who visits my Patreon, I generally reply to messages here when they need to ask about commissions.

View Post