미루코가 완성되었습니다~!
제가 있는 한국은 한참 겨울이라, 눈오는 배경으로 해봤습니다.
다음작품은 17일쯤으로 예정되어있습니다.
그럼 또 업데이트하겠습니다! 건강하세요~
Miruko is finished!
Korea where I am is a long winter, so I tried it with a snowy background.
The next work is scheduled for around the 17th.
Then I will update again! Be healthy~
Jason
2021-01-11 15:37:27 +0000 UTCKJ.Law
2021-01-11 14:24:25 +0000 UTC