I completed ZERO!
I think She went on a picnic on a sunny day.
I added a version without flowers in the eyes!
The next work is scheduled for around the 24th!
Then please look forward to the last work~~
제로를 완성했습니다.
햇살 좋은 날 소풍이라도 갔나봅니다.
나는 눈에 꽃을 없앤버젼을 추가했습니다!
다음 작품은 24일쯤으로 예정되어있습니다!
그럼 마지막 작품 기대해 주세요~~