Hi guys!
Dragon Ball's lunch is complete!
Seeing you with a gun in some city, I think I'll rob a bank soon!
The next project is scheduled for around the 13th. So have a nice week!
안녕 친구들!
드래곤볼의 런치가 완성되었습니다!
어느 시내에서 총기를 들고있는걸 보니 조만간 은행이라도 털것 같습니다!
다음 작품은 13일쯤 예정되어있습니다. 그럼 즐거운 한주되세요!
Jason
2021-06-05 07:59:08 +0000 UTCFantom
2021-06-05 06:33:12 +0000 UTCThunderPerfectMind
2021-06-05 05:03:09 +0000 UTCIsaac
2021-06-05 02:24:30 +0000 UTCShadowWater
2021-06-05 02:14:18 +0000 UTCBruce Lee
2021-06-05 02:09:00 +0000 UTCMrbrisco
2021-06-05 02:08:01 +0000 UTC