11月もありがとうございました🍣
Added 2021-11-30 14:38:08 +0000 UTCお疲れ様です。白珠です。
寒くなってきましたが、皆さま風邪など引かずにお元気でしょうか。
今年の7月にFANBOXを開設しましたが、来月で半年になります。
継続支援してくださる方、新たにお越しいただいた方、見に来てくださる方、
皆様あらためてありがとうございます。
来月も定期的に更新を続けられるよう精進してまいりますので、
よろしければ引き続きお付き合いいただけますと幸いです。
今冬は豪華な鍋を食べてみたいです…それではまた!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello! Thank you for your hard work. It is a Shiratama.
It's getting cold, but how are you doing without catching a cold?
We opened FANBOX in July of this year, but it will be half a year next month.
Those who continue to support us, those who are new to us, those who come to see us,
Thank you again.
We will do our best to continue updating regularly next month, so
We would appreciate it if you could continue to associate with us.
I want to eat a gorgeous hot pot this winter ... See you again!