ご覧いただきありがとうございます!
最近の状況をお届けします😊
------------------------------------------------------------
🍣支援サイト用イラスト
差分つけるための絵を描いている…
🍣新作イラスト
Twitterにイラストアップしました!よろしければご覧ください😊
※今夜4/27(木)0:00にpixivでもアップ予定です
https://twitter.com/flying_watagash/status/1651179325906104320
🍣skeb進捗
お待たせしております…直近のリクエストは今週着手開始予定です!
そして本日4/26(水)22:00~ 募集再開いたします!
5,6月末着手分となりますので
よろしければご検討いただけますと幸いです((🍣))
🍣去年の今頃ピックアップ

応援していただけるように頑張りますので、
引き続きよろしくおねがいいたします
では!
------------------------------------------------------------
谢谢您的访问!
我们将随时为您提供最新的进展情况😊。
------------------------------------------------------------
🍣支持网站的插图。
我在画图,以区别...
🍣新插图
我在推特上上传了一幅插图! 如果你喜欢,请看一下😊。
它也将在今晚,4月27日星期四0:00上传到pixiv!
https://twitter.com/flying_watagash/status/1651179325906104320
进展 🍣skeb
谢谢你的耐心等待......最近的请求将在本周开始!
而今天,4月26日(星期三)22:00--我们将重新开始征集申请!
工作将在五月底和六月开始。
我们希望你能考虑,如果你喜欢((🍣))。
我们会尽最大努力支持你、
谢谢你一直以来的支持!
再见!
------------------------------------------------------------
Thank you for visiting!
We'll keep you posted on what's going on 😊
------------------------------------------------------------
🍣Illustration for support site updated this weekend
I'm drawing a picture to differentiate...
🍣New illustration
I uploaded an illustration on Twitter! Please take a look if you like 😊.
I will also upload it on pixiv tonight 4/27(Thu) at 0:00!
https://twitter.com/flying_watagash/status/1651179325906104320
Progress 🍣skeb
Thank you for your patience... The most recent request will be started this week!
And today, 4/26(Wed.) 22:00~, we will reopen the call for proposals!
We will be starting work at the end of May and June.
We hope you will consider our offer.
I will do my best to support you,
Thank you for your continued support!
See you soon!