こんばんは。みっぷです。 いつもご支援ありがとうございます。 土日はたっぷり時間が使えたので一気に仕上げることが出来ました。 本当は前回の絵とセットにする予定でしたが…。 ここから調教編(またか)に入って終わる予定です! 頑張ります! Thank you for your support! This is mip. I had plenty of time on Saturdays and Sundays, so I was finished drawing. Actually, I was planning to make a set with the previous picture ... From here, we are planning to enter the training edition (again?) and finish! I'll do my best!
Sagarashi
2021-05-23 18:24:59 +0000 UTC