こんばんは。みっぷです。 いつもご支援ありがとうございます。 今回は依頼への対応と練習を兼ねて、ニーアレプリカントからルイーゼを描きました。エロくなくてすみません…w 土日はリムルの続きを描きます…。 あまり求められていないかもしれませんが マトイNTRのプロットは出来ていて、リムルが終わったら 本気で漫画を描く練習としてモチベはありまくりです…! もう少しお付き合いください…! Thank you for your support! This is mip. This time, I drew Luise from Nier Replicant to respond to the request and practice. I'm sorry It's not erotic ... On Saturdays and Sundays, I will draw the continuation of Rimul...! I know they aren't sought after. But I can't stand drawing.Please wait a little more. Thank you !!