Hello dear Patrons,
Yes, I know. I promised to leave you alone but I had to share the Akokan presentation video with you!
Enjoy your viewing!
PS: yes, I'm also coming back with the old flag for the English/French text separation. I got tired of the other one ๐คฃ

Salut chers Patrons,
Oui, je sais. J'avais promis de vous laisser tranquilles mais il fallait bien que je vous partage la vidรฉo de prรฉsentation d'Akokan !
Bon visionnage !
PS: oui, je reviens aussi avec l'ancien drapeau pour la sรฉparation du texte anglais/franรงais. Je me suis lassรฉ de l'autre ๐คฃ