千夏×南宮羽物語の最後のシーンです。
This is the last scene for this Chinatsu X Nangong story.
2人のキャラクターをアニメーションさせるのは本当に複雑で面倒で、時間もかなりかかります。それに、複雑なキャラクターモデルのポリゴン数が多いため、パソコンの動作が遅くなり、全体的に時間がかかります。
Animating two characters is really complicated and messy, and it takes up a lot of time too. And my computer runs slwoer because of the high polygon count on the complex character models so everything takes longer overall.
しかし、その価値はあると思います。これはこれまでで一番好きなシーンかもしれません。皆さんに気に入っていただけると嬉しいです!
But I think it is worth it, this might be my favourite scene so far. I hope everyone likes it!
いつも応援ありがとうございます。今後、応援してくださる皆さんがどんなキャラクターを期待しているのか、私も楽しみにしています。
As always thank you for supporting me. I would also like to see what kind of characters my supporters want to see in the future.
よろしければ、下記にコメントしてください。キャラクターはどのゲームやアニメからでも構いません。
So if you want, you can comment below, the characters can be from any game or anime!