まだ色々終わってないのに昨日から作り始めたアニメーション。
手描きとLive2D両方使う予定です。
DLsiteで販売する用ですが、出来上がったシーンからぼちぼちアップするのでほぼほぼ支援サイトかディスコ―ドで見ていただけるかと思います。
(期間は決めるかもしれません)
まだ何もかも未定ですが…よろしくお願いします!
I’ve started working on a new animation since yesterday, even though I still have other things left unfinished.
I plan to use both hand-drawn animation and Live2D.
It will eventually be sold on DLsite, but I’ll be uploading completed scenes little by little, so you will likely be able to see most of it on my supporters site or Discord.
(I may set a viewing period.)
Nothing is finalized yet, but thank you in advance for your support.
▼このまま使うわけではないのですが脳みそ出力するのに書き出してるやつ▼
*Not for final use — just dumping thoughts out of my head.