しばらく500円プランしか更新できてなかったので急遽描いた。
もう一枚別のイラストを描いてるので今月あと一回更新したい。
それと、PCを買い換えたので明日くらいに引っ越し準備します。
今まで動画編集と書き出しのタイムロスが酷かったので、改善されるといいなの気持ち。
なので来月もちょっとしたアニメーション作りたいと思ってます。
==================================
I hastily drew this because I hadn't been able to update anything other than the ¥500 plan for a while. I'm working on another illustration, so I plan to update one more time this month.
Also, I bought a new PC, so I'll start preparing for the data migration around tomorrow. The time loss from video editing and exporting used to be terrible, so I really hope this improves things! Because of that, I'm thinking of creating a small animation next month as well.
▼日本語▼
▼English▼ Translation:Toma様
▼文字無し▼