なんとかこの作品が年内に間に合ってよかったです。
今年も大変お世話になりました。
途中、欲張りすぎてキャパオーバーで更新できない時期が続きましたが、みなさまの応援のおかげでペースを取り戻せた気がします。
来年も色々なことに挑戦したいと思います。
みなさまも体調には気を付けてよいお年をお迎えください。
===============================
I’m so glad I managed to finish this piece just in time before the end of the year.
Thank you all for your incredible support throughout the year. There was a period where I tried to take on too much and felt a bit overwhelmed, which kept me from updating as much as I wanted. However, thanks to your encouragement, I feel like I’ve finally found my pace again.
I’m looking forward to taking on new challenges (and managing them better!) next year.
Please take care of yourselves and have a wonderful New Year!
※音流れますので気をつけてください
▼日本語▼
▼英語▼ Translation:Toma様
▼セリフ無し▼
SE:オコジョ彗星様 / レッドランプランブ!様