メリークリスマス!
寒そうなイラストですが
イチャイチャしてみました!
素敵なホリデーをお過ごしくださいませ☆
Merry Christmas!
It’s a slightly chilly-looking illustration,
but I added some cozy, affectionate moments♪
Wishing you all a wonderful holiday season☆
메리 크리스마스!
조금 추워 보이는 일러스트이지만,
알콩달콩한 분위기로 그려보았습니다♪
모두 따뜻하고 즐거운 연말 보내세요☆
聖誕快樂!
雖然看起來有點寒冷,
但還是畫成了甜甜蜜蜜的感覺♪
祝大家度過一個美好的假期☆