Happy Halloween!🎃 To celebrate, here’s a drawing of Dina and María wearing Morrigan and Lilith’s outfits from Darkstalkers. Hope you like it! There’s also a spicier version without the outfits, HERE
-------
¡Feliz Halloween!🎃 Para celebrar, les traigo este dibujo con Dina y María vistiendo los trajes de Morrigan y Lilith de Darkstalkers. ¡Espero que les guste! Hay una versión más atrevida sin los trajes, AQUÍ
Bear295
2025-11-01 00:32:55 +0000 UTCd1000100
2025-11-01 00:16:15 +0000 UTC