10月下旬に再開します
Added 2020-10-18 22:42:31 +0000 UTCこんばんは、長らく更新遅くなりすいません。
ずいぶんと時間が経って何もできずにいました。言い訳ですが、スランプ状態です。
何もしないというのも自身としては許せない面があるので、なんとか今月中にお絵かき投票再開しようと思います。
支援されて頂いてる方々に大変待たせてる感じで申し訳ないです。
ですがこんな私でもよろしくお願いします。
Its been a while since i draw something . to get to the point i was in unmotivated state which i havent done anything...
i know this is bad but i cant just do nothing so i will start the Character Suggestion/Poll vote once again this month of october .
im sorry for the people who waits for art updates and all.
i will try my best to get back on drawing .
thank you for your support .