遅ばせながら あけましておめでとうございます!! 自分が思っていた以上にたくさんの方にご支援、フォローして頂きとても嬉しいです😆 また、自分の作品にコメント、アイディアをくださる方もおりとても励みになりました☺️ 今年も不定期でありますが、作品を投稿していきたいと思いますのでよろしくお願い致します。 _______________________________ belatedly Happy new year! ! I am very happy that more people have supported and followed me than I expected 😆 Also, some people gave me comments and ideas about my work, which was very encouraging ☺️ Although it will be irregular this year, I would like to post my works, so please continue to do so.
夜鴉
2025-01-07 13:18:43 +0000 UTCおにぎり
2025-01-06 14:33:57 +0000 UTCおにぎり
2025-01-06 14:27:39 +0000 UTC夜鴉
2025-01-05 14:44:21 +0000 UTC多分謎のK
2025-01-05 11:58:03 +0000 UTC