I know it delay so much. I almost provide nothing during Nov... You properly very angry again that.
For those patron paid Nov and get nothing. I'm Sorry.
Please leave me your information if you supported me (any month ; not only for Nov) .
I would give you back this GMA Manga key when I finished this.
Aww... If you never supported. I'm sorry. This still a paid content.
(Translate
私はそれがとても遅れることを知っています。 11月中はほとんど何も提供しません。
これらのパトロンは11月に支払われ、何も得られません。 ごめんなさい。
あなたが私を支えてくれたなら、あなたの情報を残してください。
これが終わったら、このキーをお返しします。
サポートしていない場合。 ごめんなさい。 これはまだ有料コンテンツです。
Wing R
2019-12-01 04:51:31 +0000 UTC