Hello all,
I apologize for the delay. Here is part 2 for Anna, with improved image quality compared to part 1. I hope you all can enjoy it.
Thank you all for your support.
こんにちは、みんな、
遅れて申し訳ありません。アンナ編のパート2は、パート1よりも画質が向上しましたので、皆様にお楽しみいただければ幸いです。
皆様のご支援に感謝いたします。
honlyseeat
2023-09-06 16:07:38 +0000 UTC