こんばんはー
Added 2021-12-07 10:17:13 +0000 UTC今年のまとめ、上半期•下半期ピックアップとか やってみたいような気もしたり。
まだ幾分先だけどね〜
新作のウケが良いようで、ちょっと喜んでいる投稿主であった。_(:3」z)_💨
Summary of this year, first half • I feel like trying to pick up in the second half.
It's still a while away ~
The poster was a little happy because the new work seemed to be good. _ (: 3 "z) _ 💨