I tried to make a request plan.
Added 2022-02-20 01:02:28 +0000 UTC試しに、リクエストプラン作ってみたよ。 良い感じに回せるか、分からないのだけど。登録してから、出来ないごめん!ってなるのもわるいので、先に投稿主に相談してね。
月一人1回、投稿主がお受けできるのも月1人分くらいと思われるので、お受けするのが決まった順にお知らせしていくので、そのタイミングでご支援して頂ければ良いかな?とか考えてます。
とりあえずそんな感じで!
I tried to make a request plan. I don't know if it can be turned into a good feeling. I'm sorry I can't do it after registering! It's not good, so please consult with the poster first.
It seems that the poster can receive it once a month for about one person a month, so we will inform you in the order in which it is decided to receive it, so I wonder if you can support me at that timing. I'm thinking.
For the time being, like that!