今回は丁寧に描いたので、思った以上に時間がかかりました。 キンスレあまり遊んでないけど、リリアのスキン全部買ったよ 次は誰を描くのまだわかりません。 ちょっと考えさせて... ありがとうございます! --------------------------------------------------------- this time I painted too carefully so that spent more time than I guessed. I just play King's Raid casually but used all ruby bought Lilia's skin. I don't have idea who I will draw next. let me think a moment... Thank you! --------------------------------------------------------- 不小心畫的太用心 多花了一些時間 王逆沒什麼玩, 送的石頭都拿去買Lilia的skin了 下一張還不曉得要畫什麼 先讓我想想 謝謝!